Alla inlägg under september 2017

Av emilia04 - 26 september 2017 21:24

Hej, igår var det skola och jag hade inte tid att skriva men jag har varit i skolan och fått min dator. Nu är det kväll och jag ska snart sova. Idag har jag inte gjort mer än att vara på skolan. Idag fick jag också hem lite smink som jag beställt men såklart var sminket typ orange. Jag testade sminket och jag såg ut som en morot. Men lite av det var bra. Men nu ska jag sova godnatt. ❤

Av emilia04 - 23 september 2017 22:45

Idag har vi varit på ICA för att handla lite och de firade ju 100 år. Så vi köpte lite godis till lördagkvällen. Sen åkte vi till IKEA i Linköping. Min lillebror Simon fick vara hemma för att göra klart alla läxor han hade fått hem. På IKEA köpte vi lite saker till köket. Vi ska göra om lite i köket och byta det mesta. Vi ska måla det mesta väldigt ljust grått. Vi kanske ska byta spisen. Sen åkte vi hem och gjorde lite mat sen gjorde vi inte så mycket mer nu sitter vi i soffan och myser lite. 💎😊

Av emilia04 - 22 september 2017 19:40

Idag har jag varit sjuk och det har jag varit de två senaste veckorna. Jag har haft öroninflammation samt förkylning. 🤒
Igår fick jag hem lite läxor som jag idag har gjort. Lite senare på dagen kom min farmor och min farfar. Och nu sitter vi och kollar på TV och ska snart äta kvällsmat. Vi har tänt lite ljus till fredagsmyset. ❤😴🌜

Av emilia04 - 22 september 2017 17:14

Jag heter Emilia och är född 04. Jag fyller den 3 november. Jag har 2 små bröder de heter Simon och Albin. På denna blogg kommer jag skriva vad jag gör om dagarna och lite tankar hoppas det kan vara intressant. 😂❤

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sociala Medier:
Insta-emilial04
Snap-bubbelmillia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards