Alla inlägg under oktober 2017

Av emilia04 - 28 oktober 2017 23:34

Nu har jag lov!
Jag har inte uppdaterat så mycket men har varit trött och haft mycket att göra. Idag har jag inte gjort så mycket jag kom hem från en kompis som jag hadde sovit över hos.
Igår åkte min kompis och jag till stan och köpte kläder jag köpte två tröjor och ett par jeans. Efteråt åt vi lite mat på Subway. Vi tog sen en spårvagn till resecentrum där våran buss gick. Sen gick vi bara till sängarna och sov.
Nu sitter jsg i soffan med min bror och min mamma. Jag ska snart sova men ska kolla på TV en liten stund till.

GODNATT!

Av emilia04 - 1 oktober 2017 21:24

I fredags färgade jag mitt hår blondare än var jag var förut. Det blev bra men väldigt gult. Idag var vi på Mirum Galleria som ligger i Norrköping och köpte silver balsam och en transportbur åt min kanin. Efter några timmar hemma så skulle jag duscha och då använde jag silver balsamet. Jag blåste sedan håret. Och det blev en ganska bra skillnad. Imorgon är det skola och jag ska snart sova. Jag ska använda silver balsamet tre gånger till så blir det säkert bra.
GODNATT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sociala Medier:
Insta-emilial04
Snap-bubbelmillia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards